هوارادارن رامین بیباک. شادمهر و سامان جلیلی

هوارادارن رامین بیباک. شادمهر و سامان جلیلی
دیگه قیدمو بزن
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هوارادارن رامین بیباک. شادمهر و سامان جلیلی و آدرس 3real-friend.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عرض سلام خدمت بازدید کنندگان محترم  وبلاگ سامان جلیلی
پدیده موسیقی ایران

همانطور که از مدتها قبل به شما دوستان عزیز قول داده بودیم

در این پست بیوگرافی سامان جلیلی از زبان خود ایشان که توسط رامین عزیز تهیه شده رو براتون قرار میدم در ضمن اگر در این رابطه سوالی داشتین در قسمت نظرات ثبت کنید تا در فرصت مناسب پاسخ داده شود


http://dc136.4shared.com/img/t0lENj9t/s3/samanjaliliblogfacom.png


سامان جلیلی متولد 3 مرداد 1370

متولد کرج ولی اصالتا شمالی هستم مازندران بابل

از نوجوانی علاقه زیادی به خوانندگی داشتم و از 16 سالگی گیتار زدن را شروع کردم و با تشویقی که از سمت خانواده و دوستان داشتم تصمیم گرفتم این کار رو به صورت جدی و حرفه ای دنبال کنم .

دانشجوی انصرافی رشته ی معماری دانشگاه ازاد واحد ایت ا... آملی بودم

در حال حاضر خانواده ام در جزیره کیش زندگی میکنند و خودم در حال گذراندن خدمت سربازی هستم

اولین کاری که از من پخش شد دموی تلافی بود که انشاا... حتما در وقت مناسب کاملش میکنم .

تمام کارهایی که از من شنیدید ملودی و شعر بیشترشون از خودم بوده و 3 تا کار پسر خاله عزیزم زحمت شعرش رو کشیده.

تنظیم عالی مهدی احمدوند هم بی دلیل برای بهتر شدن اهنگها نبود. واقعا مهدی شخصیت بالایی داره.

و در اینده نزدیک کارهای تک اهنگم را در استدیو شخصیم تنظیم میکنم.

در پایان از تمام کسانی که من را حمایت کردند و باعث ایجاد انگیزه در من شدند صمیمانه تشکر میکنم.

به امید روزهای بهتر موفق باشید

منبع خبر وبلاگ رسمی سامان جلیلی

-------------------------------------------------

ممنون از رامین عزیز که در تهیه پست ها سنگ تموم میذاره


دانلود تمامی اهنگ های سامان جلیلی در وبلاگ اختصاصی  سامان جلیلی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 6 اسفند 1389برچسب:, ] [ 21:42 ] [ عماد ]

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ هواداران رامین بیباک و شادمهر و سامان جلیلی خوش امدین
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 184
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 75973
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 2